دستگيري و زنداني كردن اعضاي يك خانواده سياسي در سمنان

دريافتي،صبح روز دوشنبه26مردادماه،مأموران وزارت اطلاعات،خانم طيبه نبوي،از خانواده هاي مجاهدان ساكن اشرف،را طي يورش وحشيانه يي به منزلش در سمنان دستگير كرده و به نقطه نامعلومي منتقل كردند و فرزند 3ساله وي را تنها در خانه رها كردند.
اين يورش وحشيانه به سركردگي دژخيم عرفاني،بازجوي زندانيان سياسي در سمنان صورت گرفت. مأموران طي بازرسي چند ساعته خود به عمد وسايل خانه را تخريب كردند و در نهايت بخشي از وسايل شخصي اين خانواده از جمله سي دي ها،آلبوم عكس و كتابهايشان را با خود بردند.
در حال حاضر،علاوه بر طيبه نبوي،سه عضو ديگر اين خانواده در اسارت رژيم آخوندها به سر مي برند: سيد ظهور نبوي،مقاله نويس مجله سرزمين آريائي با محکوميت 4سال زندان، در بند 350 زندان اوين ،خانم عاطفه نبوي، و سيد ضيا نبوي دبير شوراي دفاع از حق تحصيل،كه از بازداشت شدگان قيام اخير مي باشند و از روز 24 خرداد ماه در بند 209 زندان اوين زنداني هستند.
همسر آقاي سيدظهور نبوي،به نام خديجه، نيز به يكسال زندان محكوم شده و خواهر ديگر طيبه نبوي به نام حميده نيز سال گذشته به خاطر شرکت در مراسم سالگرد قتل عام زندانيان سياسي سال 1367 دستگير و به يک سال زندان محکوم شده بود.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران،از كليه ارگانها و سازمانهاي حقوق بشري خواستار اقدامي فوري و لازم الاجرا جهت آزادي خانم طيبه نبوي و ديگر اعضاي خانواده اش مي باشد

  1. No trackbacks yet.

بیان دیدگاه